Ultima actualizare: 19 Noiembrie 2025
Aceasta politica stabileste conditiile in care pot fi returnate produsele achizitionate de pe vivaprint.ro, precum si modul in care se efectueaza rambursarile.
1. Produsele personalizate NU se pot returna
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014, art. 16 lit. c), produsele personalizate dupa cerintele clientului NU pot fi returnate, deoarece sunt realizate special pentru fiecare comanda.
Produsele noastre personalizate includ, dar nu se limiteaza la:
-
tricouri personalizate
-
hanorace si articole textile personalizate
-
cani personalizate
-
lumanari personalizate
-
printuri personalizate
-
orice produs cu text, imagine, nume sau design trimis de client
2. Situatii in care se accepta returul
Returul este acceptat doar daca:
✔ Produsul prezinta defecte de fabricatie
Ex: imprimeu deteriorat, material rupt, deformari, etc.
✔ Produsul a fost livrat gresit
Ex: alt model, alta marime, alt design decat cel comandat.
✔ Personalizarea nu corespunde cu instructiunile furnizate
Ex: textul este complet gresit, culori total diferite, imaginea imprimata incorect.
✔ Produsul a fost deteriorat in timpul transportului
In aceste situatii, clientul trebuie sa contacteze echipa vivaprint.ro in maxim 48 de ore de la primirea coletului.
3. Cum soliciti returul
Pentru retur sau reclamatie, trimite un email la:
Include obligatoriu:
-
numele complet
-
numarul comenzii
-
descrierea problemei
-
fotografii clare ale produsului (minim 2 imagini)
Fara aceste informatii, cererea nu poate fi procesata.
4. Conditii pentru aprobarea returului
Un retur poate fi acceptat doar daca:
-
produsul NU a fost folosit
-
produsul se afla in aceeasi stare in care a fost primit
-
produsul personalizat prezinta defectul raportat
-
dovada fotografica este concludenta
-
cererea este trimisa in 48 de ore de la livrare
5. Rambursarea banilor
Dupa aprobarea returului, rambursarea se face in:
-
3–7 zile lucratoare prin metoda de plata folosita la comanda
sau -
sub forma de voucher
Taxele de transport NU sunt rambursabile, cu exceptia cazurilor in care:
-
produsul este defect
-
produsul a fost livrat gresit
6. Schimb de marime
In cazul produselor personalizate, schimbul de marime nu este posibil, deoarece fiecare articol este realizat special pentru comanda data.
Te rugam sa verifici tabelul de marimi inainte de a comanda.
7. Produsele nepersonalizate
Daca vom avea produse nepersonalizate in viitor, acestea pot fi returnate in 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014.
Momentan, aproape toate produsele de pe site sunt personalizate.
8. Exceptii
Nu se pot returna si nu se ramburseaza:
-
produse cu urme de uzura
-
produse spalate sau purtate
-
produse personalizate corecte, dar neconforme cu asteptarile clientului
-
greseli din fisierele trimise de client (text scris gresit, poza neclara, design ales gresit)
Clientul este responsabil pentru corectitudinea fisierelor si textelor trimise.
9. Contact
Pentru informatii suplimentare sau solicitari de retur:
